Dimanche, août 23 2009

« précédentDimanche, août 23 2009suivant »

Aujourd'hui c'est Dimanche, le Jour de Dieu

Donnée du événement
Genre:
Célébration
Date:
23/08/2009 - 12:00

DIMANCHE XXI DE PENDANT L'ANNÉE

Messe à 12 heures du midi, chantée par les assistants et avec accompagnement d'organe.

Comme toujours, nous vous remercions de votre participation très précieuse.

La communauté chrétienne de Sant Martí d'Empúries donne la bienvenue et reçoit avec joie à tous et à chacun des visiteurs et participants de n'importe quelle nationalité et religion.

COMENTARI: (Jn 6,60-69)

Nosaltres volem seguir-te

És l'hora de decidir-se. El moment de respondre Jesús: de seguir-lo o de refusar-lo. De prendre seriosament el compromís més greu de la nostra vida. Ell ens ho pregunta perquè no vol forçar-nos a res, ni obligar-nos a res, ni prendre'ns un sol bri de llibertat. Ens vol amb la grandesa de la responsabilitat personal, per poder-lo servir amb amor i per amor.

El pas decisiu per dir-li que el volem seguir només a Ell no és pas fruit d'un raonament convincent, gràcies a la lògica de la nostra intel·ligència, ni tampoc és perquè arribem a comprendre el misteri de la fe: és abandonament amorós a la seva persona, fruit d'una confiança absoluta, total, sense condicions. Perquè ningú més que Jesús té paraules de vida eterna. Perquè només Ell no ens fallarà mai.Perquè només Ell és camí, veritat i vida. Perquè només Ell ens ha estimat infinitament i per sempre.

Certament, és hora de decidir-se. En realitat, és una decisió que hem de fer i refer cada dia. Renovar-la constantment. Perquè la nostra vida és plena de taques i arrugues, i les pròpies misèries ens allunyen d'Ell i del seu projecte. Tot i els nostres pecats, Crist ens accepta i ens estima. I vol que siguem la seva Església, la seva esposa santa i immaculada, però feta de pecadors. No som, doncs, l'Església perfecta, sinó l'Església que es deixa santificar pel Crist i es deixa rentar amb el bany de l'aigua i de la paraula. Per poder oferir l'alliberament i la salut del Déu de Jesucrist als homes, malgrat les pròpies defallences i contradiccions.

Per tot això, nosaltres volem seguir-te.

Bateig de la Inés

Donnée du événement
Genre:
Baptême
Date:
23/08/2009 - 18:00

Inés Rubio Gil, de Barcelona.

L'enhorabona als seus pares Ismael i Camille i familiars!