Diumenge, Desembre 7 2014

« anteriorDiumenge, Desembre 7 2014següent »

Avui és Diumenge, el Dia del Senyor

Dades de l'esdeveniment
Tipus:
Celebració
Data:
07/12/2014 - 12:30

DIUMENGE II D'ADVENT

Missa a les 12,30 hores, cantada pels assistents i amb acompanyament d'orgue.

Com sempre, us agraïm la vostra participació molt valuosa.

La comunitat cristiana de Sant Martí d'Empúries dóna la benvinguda i rep amb joia a tots i a cadascun dels visitants i participants de qualsevol nacionalitat i religió.

COMENTARI:

Marc comença a escriure l'evangeli fent referència al llibre d'Isaïes. I fent veure que Joan és missatger d'una bona notícia quan convoca el poble a la conversió i anuncia l'arribada imminent d'Aquell que vol omplir-nos amb l'Esperit Sant. Jesús farà tan real l'esperança del cel nou i la terra nova on regna la justícia que ja els començarà a viure.

Ara som nosaltres, la comunitat creient, els qui hem de portar una bona notícia -l'evangeli- al món. Jesús va començar a fer-ho perquè nosaltres ho continuem. Les paraules d'Isaïes, viscudes especialment per Jesús, mostren camins per ser evangelitzadors: consolar, parlar amorosament indiquen l'actitud de fer-se propers a les angoixes i sofriments dels altres portant l'esperança. Obrir camins al Senyor parla de fomentar les qualitats humanes que disposen les persones i comunitats al trobament salvador amb Déu.

Tant Isaïes com Joan Baptista criden a una renovació comunitària, de tot el poble. L'Advent recorda que acollir la salvació no és mai quelcom individual. Per això la conversió sempre exigeix superar el petit món dels meus interessos per obrir-me més a Déu i als altres.